Elsk meg igjen

Elsk meg igjen

 

Originaltekst: The Vow      

Aldersgrense: 7 år

Premiereår: 2012

Spilletid: 1t, 44 min

Regi: Michael Sucsy

Skuespillere: Rachel McAdams, Channing Tatum, Jessica Lange, Sam Neill…

Elsk meg igjen er et romantisk drama mellom Channing Tatum og Rachel McAdams. Filme handler om Paige ( Rachel McAdams ) og Leo ( Channing Tatum ) som har vært gift i fire år. En vanlig kveld etter at de har vært på kino havner de i en bilulykke og Paige havner i koma. Når hun våkner har hun mistet hukommelsen og husker ingenting av livet hun levde med Leo eller Leo i det hele tatt. Det er da han starter på nytt for å vinne hjerte hennes igjen.

Temaet i filmen er romantikk. Den viser paret som kommer ut for en stygg ulykke og hvordan han kjemper for å få henne tilbake igjen.  Det er både en trist og romantisk når det ser ut som om de nesten blir sammen igjen, men så trekker hun seg tilbake. Det er en film som får deg til og felle noen tårer og av og til trekke på smilebåndene. En føler virkelig med Leo og det han må gå igjennom mens han ser den han elsker som ikke husker ham lengre. Dette dramaet er mer relatert til virkeligheten på grunn av at historien er bygd opp av en sann historie.  Vist jeg skal gi denne filmen et terningkast så må det bli fire. Det er på grunn av at jeg klarte ikke helt å føle med Paige og jeg syntes ikke at Rachel McAdams gjorde en så god jobb i denne filmen. Etter at filmen var ferdig satt jeg og igjen med en tom følelse. Jeg var ikke helt fornøyd med slutten og kunne tenkt den hadde hat en litt annen vri, men ellers va den bra. Channing Tatum var fantastisk og gjorde jobben sin skikkelig i Elsk meg igjen. Så i alt gir jeg den en firer.

http://www.imdb.com/title/tt1606389/

http://www.zkhiphani.co.za/the-vow/

Leave a Reply

