Hadde over 100 døde katter i fryseren

Nylig viste et Amerikansk Tv show kalt «Hoarders» en sjokkerende historie om Terry, en dame som hadde over 100 døde katter i fryseren. Noen av dem var også innpakket i vakuumposer. «Samlingen» startet med at Terry syntes så synd på alle de hjemløse kattene hun så ute, og tok derfor dem med seg hjem. Dessverre hadde hun ikke nok penger til å klare å mate dem, og etterhvert ble mange av dem syke og døde. Da hun ikke hadde penger nok til å kremere dem, så hun ingen annen utvei enn å legge dem i fryseren i mellomtiden. Inne i huset hennes hadde hun tilsammen nesten 200 katter. 50 av dem fremdeles i live da tv mannskapet ankom huset hennes. Samlingen hennes startet for flere år siden, men etterhvert som kattene paret seg kom det ut av kontroll.

Disse kattene hadde tatt over hjemmet hennes, ødela eiendelene hennes og la ifra seg avføring over alt. I intervjuet sier hun gråtkvalt : «Jeg vet jeg skulle ha gravlagt dem, men jeg elsker de små kattene mine så høyt og jeg vil ikke at de skal forlate meg». Tilslutt innser Terry selv hvor forferdelig det hun har gjort er, og innrømmet at hun ikke lenger føler hun kan si at hun elsker dyr, fordi hun har behandlet dem så dårlig.

TV mannskapet har nå rengjort huset til Terry og kvittet seg med kattene.

(Bildet er bare en illustrasjon)

Kilde

Leave a Reply

