En Uvanlig Avhengighet

19 år gamle Nicole har i femten år hatt et uvanlig sug på deodorant.

 Nicole+from+New+York+who+is+addicted+to+eating+deodorant+

 

Nicole spiser 15 roll-on deodoranter månedlig og har hatt dette uvanlige suget i femten år. Hun startet å spise deodoranter når hun var fire år, men ble ikke avhengig før for to år siden.

Nicole spiser nå en deodorant HVER DAG.

’’Hjernen min forteller meg at ’Du trenger det.’ Jeg prøvde å slutte i en uke, men ble da veldig syk og hadde fæle hodepiner.’’ Sier den unge New Yorkeren.

’’ jeg begynner å få panikk når jeg oppdager at jeg går tom for deodorant.

’’Jeg får en fæl angst og hjerte mitt begynner å slå fort. Jeg blir veldig forverret. Uten deodorant, ville jeg vert en helt annen person.

Nicole klarte å kutte ned det uvanlige suget på deodoranter da kjæresten oppmuntret henne til å besøke en lege.

Hun spiser nå mandler når hun får et sug etter deodorant.

 

 

 

 

Youtube;

http://www.youtube.com/watch?v=vsqvH0ogq54

 

Kilde;

http://www.mirror.co.uk/news/weird-news/meet-teenager-who-eats-15-1737401

 

 

Leave a Reply

