Fra siste- til førsteplass på rekordtid

Den morsomme sørlendingen Sarah Surland har over natten klart å bli et kjent fjes blant norske ungdommer. Det hele begynte med hennes morsomme bildekollasj på nettstedet ”Twitter” og bygget seg opp til at hun laget seg en blogg som er ganske annerledes fra de vanlige rosabloggerne.

Bilde

På bare to måneder har Sarah Surland gått fra 0 til over 34.000 følgere på Twitter. Hun kalte ironisk nok bloggen sin for ”sisteplass.blogg.no” og havnet på første plass på nettstedet blogg.no i løpet av svært kort tid.

Hun vet ikke helt sikkert hvorfor folk leser bloggen hennes, men hun har en teori:

– Det må vel være fordi jeg legger ut masse ekle og stygge bilder av meg selv, sier hun lattermildt til Side2.

Bilde

 

Før hun legger til;

– Nei, men jeg tror kanskje mange er blitt lei av disse «perfekte» rosabloggerne og synes kanskje det jeg legger ut er festlig. Jeg bare blogger som jeg er, sier Sarah beskjedent.

Dette vil nok mange si seg enig i. Det at hun tørr å lage en så ærlig blogg, og vise seg akkurat som hun er mener jeg er beundringsverdig. Hun tørr å legge ut de bildene, og si de tingene som ingen rosabloggere noen sinne kunne publisert på bloggen sin. Med den humoren og selvironien er det umulig å ikke smile av det hun skriver.

Du finner mer av sørlandsjenta på:

http://sisteplass.blogg.no/

https://twitter.com/sisteplass

 

Kilde: http://www.side2.no/underholdning/article3601617.ece

 

Leave a Reply

